Monday, June 22, 2009

Lelaki cabul bekas teman wanita tagih hutang

Sumber Harian Metro


KUALA LUMPUR: Seorang wanita yang menemui bekas teman lelakinya untuk meminta hutang dicabul ketika berada bersama dalam kereta di Jalan Kepong di sini.

Bagaimanapun, mangsa berusia 20-an itu bernasib baik diselamatkan teman lelakinya yang mengekori kereta suspek.

Menurut sumber, dalam kejadian kira-kira jam 1 petang Khamis lalu, wanita yang tinggal di Taman Wangsa Permai di sini meminta bantuan daripada teman lelakinya berusia 20-an untuk menghantarnya ke sebuah restoran di Jinjang Utara bagi bertemu bekas teman lelakinya.

“Teman lelaki mangsa tidak bersama mangsa dan cuma menghantarnya ke restoran itu sebelum pergi ke tempat lain kononnya mempunyai urusan,” katanya di sini, semalam.

Sumber berkata, apabila bertemu suspek, lelaki terbabit mahu membawanya ke restoran lain dengan alasan tidak mahu makan di restoran itu.

“Tidak mencurigai niat suspek, mangsa bersetuju untuk pergi ke restoran di Jinjang Selatan sebelum diberikan cek RM1,500,” katanya.

Mangsa dibawa ke sebuah kawasan di Jalan Kepong sebelum suspek tiba-tiba memberhentikan keretanya.

Sumber berkata, lelaki terbabit terus bertindak rakus apabila meraba bahagian tubuh mangsa selain mencium dan memeluknya berkali-kali.

“Pada masa sama, mangsa ternampak kereta teman lelakinya menyebabkan suspek takut sebelum memecutkan kenderaan,” katanya.

Mangsa yang panik kerana tidak mengetahui arah akan dibawa lega selepas suspek menghantarnya semula ke restoran di Jinjang Utara berkenaan.

Khuatir perkara buruk berlaku, mangsa membuat laporan di Balai Polis Jinjang.

0 comments: