Friday, June 19, 2009

Pasangan separuh bogel dicekup

Harian Metro

JITRA: Sepasang kekasih yang sedang asyik berasmara dalam keadaan separuh bogel di dalam sebuah kereta tidak menyedari aksi tidak senonoh mereka dilihat pengguna jalan raya lain sebelum mereka ditahan pihak berkuasa, malam kelmarin.

Pasangan berusia 20-an itu melakukan aksi ghairah hampir sejam turut diperhatikan anggota polis dari unit peronda yang kebetulan berada tidak jauh dari kawasan itu di Kilometer 33.4, Lebuhraya Utara-Selatan berhampiran Changlun, kira-kira jam 10 malam.

Bagaimanapun, drama romantik itu berakhir apabila anggota polis peronda mengetuk pintu kereta dan menahan mereka sebelum diserahkan kepada penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP).

Ketika pemeriksaan, dua anggota polis peronda mendapati pasangan itu bercumbu tanpa menghiraukan apa yang berlaku dengan menjatuhkan kerusi tempat duduk penumpang hadapan tanpa menyedari kehadiran polis.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Penguat kuasa Jaik, Sheikh Muhammad Suhaimi Salleh, berkata lelaki berusia 25 tahun dan berasal dari Pokok Sena itu dikatakan membawa pasangannya ke hentian rehat itu untuk melepaskan rindu kerana masing-masing sibuk bekerja sebagai tukang besi dan pembantu di restoran makanan segera di Bandar Darulaman, dekat sini.

0 comments: