Wednesday, July 15, 2009

Campak mayat dari tingkat 25

Mymetro


KUALA LUMPUR: Kejam apabila seorang lelaki warga Myanmar dibunuh sebelum mayatnya yang dicampak dari tingkat 25 ditemui dalam keadaan mengerikan di tapak pembinaan sebuah kondominium mewah di Pusat Bandar Damansara, di sini, semalam.

Mangsa yang dikenali sebagai Baultlung, 38, ditemui di lantai tingkat bawah tapak pembinaan itu dalam keadaan ngeri dengan badannya berlumuran darah manakala kepalanya pecah.

Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Wan Abdul Bari Wan Khalid, berkata polis menerima panggilan berhubung penemuan mayat mangsa daripada pengurusan tapak pembinaan terbabit kira-kira jam 1.15 petang.

Katanya, siasatan mendapati mangsa kemungkinan dibunuh di tingkat 25 kondominium yang sedang dalam pembinaan itu sebelum mayatnya dicampak.

“Mangsa kemungkinan dibunuh penyerangnya berdasarkan kecederaan di badan selain kesan darah yang ditemui di lantai dipercayai diheret sebelum dia dicampak.

“Setakat ini siasatan masih dijalankan bagi mengenal pasti motif kejadian terbabit dan tiada tangkapan dilakukan,” katanya.

Mayat dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk bedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

0 comments: