Thursday, July 9, 2009

Gadis dakwa hamba seks kenalan baru

Harian Metro


AMPANG: Seorang gadis yang tidak tahan menjadi pemuas nafsu bapa tirinya nekad melarikan diri dari kampungnya di Kelantan ke ibu kota untuk menyelamatkan diri bagaimanapun kisah hitamnya berulang apabila mendakwa dijadikan hamba seks pula oleh kenalan yang baru dikenalinya.

Selama tempoh hampir sebulan dikurung dalam sebuah rumah di Bukit Permai Ampang di sini, dia akhirnya berjaya menyelinap keluar dari rumah itu ketika lelaki ‘syaitan’ yang dikenali hampir sebulan lalu sedang nyenyak tidur, pagi kelmarin

Dia yang kebingungan menahan sebuah teksi sebelum ke Balai Polis Pandan Indah untuk membuat laporan berhubung kejadian menimpa dirinya.

Difahamkan, gadis berusia 21 tahun terbabit menemui suspek ketika sedang merayau mencari kerja sebagai pembantu kedai di sekitar kawasan Rawang sejurus tiba di ibu kota, Jun lalu.

Menurut sumber, dengan harapan akan mendapat pekerjaan, untuk menyara diri dan tempat berlindung mangsa tanpa rasa curiga mengikut lelaki terbabit pulang ke rumahnya.

“Mangsa bagaimanapun berasa tertipu apabila setibanya di rumah lelaki itu, dia dikurung dan tidak dibenarkan keluar. Lebih malang, sepanjang tempoh dikurung itu, dia kerap kali diperkosa lelaki terbabit.

“Pagi kelmarin, gadis itu berjaya melarikan diri ketika suspek sedang nyenyak tidur,” katanya.

Sementara itu, jurucakap polis berkata, setakat ini polis masih memburu suspek.

0 comments: