Wednesday, May 13, 2009

Bekas teman lelaki perkosa dua kali

Sumber Harian Metro

KAJANG: Seorang lelaki yang kemaruk seks sanggup memukul bekas teman wanitanya semata-mata untuk memenuhi keinginan nafsu dan dendamnya dalam satu kejadian di sebuah pangsapuri di Kajang, Ahad lalu.

Mangsa, seorang pelajar berusia 18 tahun pada mulanya menunggu bekas teman lelakinya itu bagi membincangkan status hubungan mereka dalam sebuah kereta di hadapan sebuah pasar raya di sini, kira-kira jam 9 malam.

Bagaimanapun, sejurus tiba, lelaki terbabit menghampiri mangsa sebelum mengetuk cermin kereta dan meminta mangsa membuka pintu.

Menurut sumber, mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa membuka pintu kereta.

“Lelaki terbabit meminta mangsa memandu ke rumahnya di sebuah pangsapuri berhampiran dengan alasan mahu berbincang mengenai masalah hubungan mereka.

“Namun, sejurus tiba di pangsapuri itu, mangsa ditarik ke dalam rumah secara paksa,” katanya.

Sumber itu berkata, mangsa dipukul selepas dia enggan melakukan hubungan seks.

“Walaupun cuba melawan, namun mangsa tidak berdaya serta terus dipukul dan dia dirogol dua kali oleh teman lelakinya itu.

“Suspek kemungkinan mahu melepaskan geram selepas hubungan cinta mereka terputus dan merogol mangsa bagi membalas dendam,” katanya.

Sementara itu, dalam kejadian berasingan seorang ibu membuat laporan polis selepas anak gadisnya menjadi mangsa rogol bergilir-gilir empat lelaki dalam kejadian di Taman Karunmas, Kajang, Sabtu lalu.

Menurut sumber, remaja terbabit yang berusia belasan tahun dilihat dalam keadaan murung ketika berada di rumahnya sebelum perubahan itu disedari ibunya.

“Ibunya yang mengesyaki sesuatu cuba bertanyakan kepada gadis terbabit, namun dia pada mulanya enggan menceritakan kejadian yang berlaku.

“Bagaimanapun, selepas beberapa kali didesak, remaja terbabit akur dan memberitahu yang dia menjadi mangsa rogol empat lelaki bergilir-gilir,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Kajang, Asisten Komisioner Mohd Shakaruddin Che Mood ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan yang dibuat dua mangsa rogol terbabit.

Menurutnya, kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

0 comments: