Sunday, May 17, 2009

Jurusolek diugut bekas kekasih sebar gambar bogel

Sumber Harian Metro


KUALA LUMPUR: Risau gambar bogelnya disebar bekas teman lelaki, seorang jurusolek artis ketakutan selepas diugut dan terpaksa mengikut ‘telunjuk’ serta kehendak lelaki itu.

Malah, mangsa berusia awal 20-an itu dikatakan terpaksa mendiamkan diri walaupun barangan berharga miliknya dicuri bekas teman lelakinya berikutan risau gambarnya dalam keadaan berbogel disebarkan kepada orang ramai.

Difahamkan menurut sumber, gadis itu pernah tinggal bersama lelaki berusia 29 tahun itu di rumah bapanya di Segambut di sini, sehinggalah kedua-duanya berpisah, baru-baru ini.

Menurut sumber, walaupun jurumekap artis dan teman lelakinya sudah berpisah, lelaki terbabit masih tinggal di rumah bapanya itu, manakala mangsa dikatakan berpindah ke rumah lain di Ampang, di sini.
“Bekas teman lelakinya hanya berpindah dari rumah bapa teman wanitanya itu akhir bulan lalu,” katanya di sini, semalam.

Mangsa yang menganggap perpisahan antara dia dengan bekas teman lelakinya berjalan dengan baik bagaimanapun terkejut selepas ke rumah bapanya minggu lalu apabila barang kemas miliknya dipercayai diambil lelaki terbabit.

“Ini kerana lelaki terbabit dipercayai mengambil semua barang milik mangsa, termasuk barang kemas yang disimpan dalam biliknya sebelum meninggalkan rumah itu,” katanya.

Mangsa yang curiga bertanya mengenai kehilangan barang itu dan terkejut apabila bekas teman lelakinya mengugut supaya berdiam diri dan tidak membuat laporan polis

0 comments: